Vol 5, No 4 (2021)

NEW SCENARIOS OF INCLUSION PEDAGOGY BETWEEN TRADITION AND INNOVATION. CULTURES, POLICIES AND PRACTICES_NUOVI SCENARI DELLA PEDAGOGIA DELL’INCLUSIONE TRA TRADIZIONE E INNOVAZIONE. CULTURE, POLITICHE E PRATICHE

Table of Contents

Papers

Paola Damiani, Arianna Taddei
Stefania Morsanuto, Paola Damiani
Arianna Taddei
Paola Damiani, Natascia Curto, Alessandro Monchietto, Cecilia Marchisio
Moreno Martinelli, Francesco Casolo
Fiorella Paone, Regina Brandolini
Caterina Bembich
Stefania Pinnelli
Simone Visentin, Erica Gobbi
Gianluca Amatori
Giuseppe Filippo Dettori, Barbara Letteri
Alessio Santelli, Maria Vittoria Isidori
Ilaria Viola, Michela Galdieri
Valeria Minghelli, Rosanna Perrone, Carmen Palumbo
Mabel Giraldo, Nicole Bianquin, Fabio Sacchi
Diletta Chiusaroli
Annamaria Riccioni, Veronica Punzo, Francesca Salis
Catia Giaconi, Noemi Del bianco, Ilaria D' angelo, Aldo Caldarelli, Simone Aperecida Capellini
Valentina Paola Paola Cesarano, Maura Striano
Giovanni Arduini
Antonio Cuccaro, Chiara Gentilozzi, Filippo Gomez Paloma
Carlo Macale
Elisa Farina, Alessia Cinotti, Lilia Andrea Teruggi